Jippi!

Vilken underbar dag det är, solen skiner och varmt och skönt ute :) I morse blev det simhallen och träna ett pass som heter Easyline, riktigt bra och svettigt pass. Han som hade det var riktigt bra måste jag ju säga.



Som ni ser på bilden så träna man cirkelträning, man tränar både kondition, styrka, uthållighet och förbränning.
Istället för vikter består motståndet av hydrauliska cylindrar som anpassar motståndet utefter hur intensivt själv arbetar. Sen träna man 30 sek på varje maskin/bräda sen snabbt byte, så inte mycket vila får man. På brädorna körde vi step, knäböj, armhövningar, magövningar, planka osv.Passet är 45 min. Bli varannan maskin,bräda. Så denna träning blir det oxå mer av, var ju fan som en röd tomat i fejjan efter haha :)

Mätte mig i morse, midjemåttet visade 70 cm så minskat 2,5 cm.
Sen skulle jag inte väga mig än för ville inte se reultatet, men jag gjorde det ändå.
Och blev så sketans glad, vägde bara 55 kg jippi =)

Nu har jag donat på balkongen, den är ju skitful i dessa lägenheter så man får göra det bästa av att haha.
Och strax ska laxen in i ugnen, så man ha mat till jobbet imon.

Tjofräs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0