Träningsvärk!

Vaknade idag med världens träningsvärk, core passet var verkligen bra :) I morse blev det 30 min på löpbandet och några övningar på axlarna med. I helgen blir det nog vila tror jag, ska jobba hela helgen med. Men tagit ledigt lördag kvällen då vi är bjudna till bror med familj på middag. Grillat skulle det bli, mums säger jag då ;)
Skulle ju bli okej väder imon, så det hoppas jag det blir nu.



Bokade in ett pass på måndag, blev easyline. Hoppas på att det är kul och givande pass. Man är även ledig måndag, undra om man ska se om man kan hitta sig på nya stövlar då. Har tittat runt, men inte hittat några än, suck.


Kommentarer
Postat av: Cissi

Gött med träningsvärk! Då har det gjort nytta =) Jag tränade magen för 2 dagar sen och kan ännu inte varken nysa eller skratta ! =)

2011-04-01 @ 19:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0