Ups... :)

Har visst glömt och blogga på ett tag, i fredags va ju Sandra o hennes barn här, mycke trevligt att träffa dom. Dom ha blivit så stora så, och himla söta=)
På kvällen var vi hos Jimmy, och där var det trevligt som vanligt :)
I lördags blev det lugnt, en promenad runt sjön med älsk i det fina vädret. Sen firade vi farmor som fyllde 79 bast, sen på kvällen åkte jag och älsk lite rundor med bilen och hamnade i Ingelstad hos päronen. De var kattvakt åt brors o hans familjas lilla kisse, så kelig och mysig lilla rosa. Och även söndag hamnade vi i Ingelstad på middag hehe.

Igår och idag har jag vatt på gymmet och kört hårt =) Om en stund kommer tjejerna till mig på halv 8. Idag bjuds det på kyckling sallad med brödpinnar och krutonger, och en god nyttig sås till det.

Nehe nu ska ja kyssa min man som jag har kört ut för kvällen, han ska till sin päron och umgås lite tänkte han.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0