Måndag!

Idag har jag tränat med Kristin, vi körde biceps och rygg. Sen så badade vi lite, bubblade och lite så.
Efter det drog vi ner till stan och tog oss en fika och snackade lite strunt, trevligt så.

I eftermiddag var jag inne Hos misan lite och drack kaffe och snackade strunt där med.
Sen åkte jag och älskling och handlade lite mat och köpte även mig hårfärg med som jag ska dona till med imon :)

Helgen som vatt har varit kanon, i fredags mötte jag och kärleken upp Martina och Pelle Linda och Erik och Emmi och Martin på lunden, vi tog oss ett glas sen begav vi oss till båten för mat. Jätte god mat var det där. Sen senare gick en del hem men jag och älsklingen gick till PM med Martina och Pelle och fortsatte och dricka o snacka lite.


 



Sen resten av helgen var det lugnt med bara massa mys :)
Hittade en klänning som jag köpte när vi var på GS med för bara 199 kr, jätte somrig och fin tycker jag :)


Ne nu ska jag dra mig =)


Kommentarer
Postat av: Cissi

Tjusig =)

2011-04-20 @ 14:52:31
Postat av: Kusinvitamin

Haha, köpte en precis likadan i Halmstad förra helgen :)

2011-05-12 @ 19:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0