Skor

I morse blev det biken till jobbet, sen därifrån direkt till träningen så jag slapp uppvärmningen. Så direkt på med övningar för rygg och biceps. Gick väldans bra, inte så mycket folk heller så man kunde välja och vraka. Är ju bäst och träna dagarna, för kvällarna är det så sjukt mycket folk där.



Sen på em åkte jag och älsklingen och handlade lite. Jag köpte skor, ett par tygskor och ett par skin skor, lite finare sko. Bilder nedan


Sen handlade vi faktiskt nytt till balkongen på jysk, billigt och bra. Så nu kommer det bli finare där ute allt =)
Och imon efter jobbet ska vi till älsklingens föräldra på kvällsmat, mysigt.

Nehe nu har jag skrivit färdigt för idag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0