1 år firades igår med hjärtat!


Igår började dagen med att sticka till simhallen och träna. Det blev uppvärmning 30 min, sen körde jag lite styrka på bröst och triceps. Blev 15*3 på övningar, på bröst körde jag 4 olika övningar och triceps 3 olika övningar.

Sen blev det hem och ta hand om tråkig tvätt och invänta älsklingen :) Han hade redan fått min 1 års present då det var för sent och byta om han hade öppnat det igår, men det passade och han blev jätte nöjd. Köpte ett snyggt armband av läder som satt ihop av en ring kan man säga. Det nya märket police som kommit.
Och när älsklingen kom in hade han köpt 12 fina rosor till mig :)


Och sen fick jag ett halsband i läder och så var det ett hänge i silver på som står för evighet av calvin klein. Jätte fint, men ska bara ner och korta ner det lite tänkte jag.


Sen fixade vi oss och åkte till Piazza Teatro för äta fint. Vi beställde in lite rödtjut och förrätt tapas.
Sen blev det varmrätt, då jag tog ryggbiff med potatisgratäng och med 2 olika såser mums var det. C tog med oxfile istället, sen till efterrätt delade vi på någon glass med tillbehör. Gott.

Efter det blev det bio The tourist, rikitgt bra film. En riktigt mysig och lyckad kväll :)


Kommentarer
Postat av: Cissi

Lyxkväll! Hoppas ni hade trevligt! =)

2011-02-12 @ 16:58:13
URL: http://cezilija.blogg.se/
Postat av: Linda

låter mysigt :) Erik och jag såg the tourist för nån vecka sen, gillade den också!

2011-02-12 @ 19:27:32
URL: http://www.lindabrie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0