Då startade hårdträningen!



Började dagen med att åka till min frissa och kapa lite på håret. Men hon fick inte dona till det för bilen gick direkt till simhallen för lite träning.
Började med uppvärmning - 15 min rodd och 15 min skriskor som jag kalla den :)
Sen tränade jag rumpa, bak/framsida lår, 15*3 rep på varje.
Sen blev det 3 olika övningar på axlar och där blev de 10*3 rep på varje, och avslutade
med abslide för mage 50 st. Första dagen gick kanon, och nyttig mat till det blev det.
Sen blev jag medlem på iform.se där man kan skriva in vad man träna, hur länge. Sen med vikt och puls m.m.
Känner att jag behöver uppdatera min träning och kost om detta ska fungera :)

Nu sitter jag bara och slappa lite. Tänkte sätta på lite kaffe och en bit mörk choklad till det:)
Ikväll blir det att ta en snabb kaffe hos Misan innan man ska beger sig till jobbet.

Nehe nu ska jag sätta på lite kaffe och njuta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0