Helg =)

Skönt det är med helg, jobbat i veckan o blivit träning tis till tors med bara motion. Varit skönt men nästa vecka bli de styrka med tänkte jag.
Igår var vi hos Jenny och Peter och deras underbart söta Alice. Vilken gullunge :)
De bjöd på jätte god mat och efterrätt och gott vin till det ;) Hade super trevligt så det får bli fler gånger.
Kul att äntligen ses och att man får lära känna dom tycker jag.

Snart ska jag ta tåget till Kalmar och träffa tjejerna. Käka och dricka och dra ut. Längar tills jag är där..
Har ju inte sett Sofies lya än heller, så ska bli kul att se den med.

Imon blir det till bror för fira Hilda som fyllde 3 år igår. Köpt ett par tuffa skor till henne, hoppas hon bli glad =)






Nehe nu ska jag sminka på masken för ikväll =)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Det var ju jättekul att ni ville komma :)

Nästa gång kommer vi absolut till er!



Kramar

2011-03-05 @ 15:00:33
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0