Igår & Idag!


Dagen igår började med dra till simhallen för lite träning. Blev lite uppvärming - skidor 20 min.
Sen gjorde jag 4 olika övningar på rygg och 2 övningar på biceps. Gick kanon och känner av träningsvärken idag :)

Sen gick bilen mot Kalsvik för hälsa på Sandra Moa Axel. Där blev det fika och massa roligt prat. Blev en del gamla minnen som man aldrig kommer tröttna på, eller skratta åt :) Och lilla Moa och Axel är så fina & söta barn. Det har ni gjort bra Sandra&Oa ;)

Sen blev det att träffa fruarna Martina&Hanna. Vi gick till en restaurang och tog oss ett glas och pratade massa strunt. Planerade in en fest framöver som man längta till tusen till :)

Idag har jag tagit det lugnt. Handlat lite mat, tagit en kaffe inne hos Misan och gjort lite magträning :)
Snart blir det att åka och jobba lite...

Tjo

 


Kommentarer
Postat av: Cissi

Kul att du skaffat en blogg! Ska jag genast följa:) Alltid kul med träningsidéer! Kanske min motivation kan vakna till liv! Haha

2011-02-10 @ 23:23:20
URL: http://cezilija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0