Jobb hela helgen!

Igår var man ledig, då blev det simhallen med uppvärmning på 30 min - 10 min skidor, 20 min cross inlines/skriskor. Sen blev det 3 olika övningar på bröst och 3 olika på triceps.
Sen blev det hemåt och äta och sen färgade jag håret. Blev mörkare brun färg, blev jätte bra.
Sen kvällen så fuskade jag lite med godis med älsklingen och såg en film och hade det mysigt.
Kommit igång med träningen bra, nu ska man bara ta tag i maten. Varit mkt kalas med, men tänkte unna mig ibland bara det inte bli för ofta. Får bli gotte kvällar 1-2 ggr i månaden tänkte jag och se hur det påverka vågen.
Annars får det bli gotte kväll 1 ggr i månaden alltid.

Idag blev det simhallen igen, bränna bort från igår :) Blev uppvärmning 30 min - 15 min rodd och 15 min skidor.
Sen gjorde jag 4 olika övningar på rygg som samtidigt ta lite på biceps. Sen 2 olika övningar på biceps blev det.
Sen lite smått på magen, vill inte göra för mkt mage så det sätter sig under fettet.
Sen åkte jag hem gjorde lite omelett och stekta grönsaker, och nu kolla jag på OC.

Ikväll blir det jobb 17:30-23:30 sen imon blir det 10:30-23:30 och söndag 10:30-23:00

Såå.. Se Ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0