Jobb helgen över!

Då har man jobbat färdigt helgen och har jobbat dagen idag. I helgen blev det faktiskt träning med, 3 timmars dans inom jobbet då, länsdans. Och aj vilken träningsverk jag hade efter det kan man ju säga hehe. Var som en död fisk på jobbet i söndags haha.

Igår var jag och mamma på simhallen och tränade. Blev motion 40 min, 20 min rask promenad 10 min crossinlines 10 min armcykling. Kvällen kom tjejerna från jobbet till mig, vi hade möte. Alltid trevligt att träffas då när man jobba själv på jobbet. Jag bjöd på lite fika sen tjattrade vi på som gamla kärringar :)

Idag har jag jobbat och sen tränat motion 40 min på Crossinlinesen. Sen blev det hemåt och lagade kräftsoppa och vitlöksbröd till det tills älsklingen kom hem. Min kära vän Emmi bjöd på det när hon hade halv 8, så god och lättlagad. Och strax ska jag springa över till Mia på kaffe och skit prat. Måste höra hur hennes helg var ju, hon ha varit iväg och hälsat på en kompis så bor ja för långt härifrån =)

Sen ikväll blir det nog att se en film som C syrra Cezilia ha rekat oss, en skräck film med bella i twilight. Kan tänka mig att hon passa i skräckfilm, med hennes utseende och allt.

Nu måste jag kila...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hallå!

Så kul att se att du bloggar :)

Hoppas allt är bra med er!

Roligt att ni ska komma på fredag... Tänkte höra med dig om ni äter all mat eller om det är något ni inte tycker om/ inte tål?

=)

KramKram!

2011-02-22 @ 22:44:23
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0