Kalas och kalas :)

Igår började dagen med simhallen med kära mor. Jag tränade bara motion, körde inlines som jag kalla den
 i 30 min sen rodd i 20 min.
Sen blev det hemåt och fixade till sig, sen hämtade vi upp mor för pappa var sjuk och fick vara hemma. Tråkigt men det går fler tåg. Sen åkte vi till C päron för kalas och fira älsklingen. Han hade köpt smörgostårta, himla gott, och jag hade bakat chokladfudgekaka. Han fick så fina presenter så.



Idag åkte jag oxå till simhallen, idag var det ganska mycket folk. Tråkigt. Men blev uppvärming på cykel i 20 min, sen körde jag övningar på ben axlar mage.
Sen åkte jag till blomsterlandet och handlade massa fint.
Sen blev det hem o lagade 2 räkpajer tills mor farmor bror m familj kommer och fira C.
Älska denna paj, för man gör den på lite speciellt sätt eller vad man säger :)
sen till efterrätt blir det toscapäron med vaniljglass :)

Sen ikväll blir det kanske att se en film som Cecilia rek. till mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0