Dag 2

Då är man inne på dag 2 :) Började med frulle med yoggi linfrön och katrin plommon. Sen en banan till mellanmål. Sen till middag blev det omelett med oliver tomat skinka, sen en knäckemacka till det.
Nu strax ska jag iväg till träningen, då bli det uppvärmning 20 min på löpbandet, sen övningar på ben, axlar
och mage. Efter träningen blir det en banan till, sen kvällsmat ett ägg och gröt.
Sen så klart en del vatten, ungefär 8 glas om dagen.

Ikväll kommer Hanna o kanske Mia och hälsa på oss.. Dricka lite kaffe snacka skit, och såklart kolla på
kniven mot strupen då det är i växjö på Casalinga :) Se vilka utskällningar de får om sin mat :)

Nehe nu ska jag dra mig till simhallen och Pumpa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0