Hoppla

Då börja det rulla mot helg, ska bli najs. I måndags blev det träning, har fortfarande träningsvärk haha. Sen fikade jag med Kristin sen blev det lite shoppning på det med. Hittade ett fint linne och leggins träningskläder =)
Idag har man jobbat solat träffat Mis och såklart kollat på greys, vilken serie säger jag bara :)
Imon är det torsdag då står det träning på schemat =) Sen har jag varit bra med maten med, härligt det. Sen efter träningen blir det att klippa sig, och kvällen hem till brie på halv 8 :)

Börjat fundera om jag ska gadda mig igen? Börjat skissa på en som jag kanske är sugen på att göra,
kul att gadda en man har ritat själv ju...
Men bara fjärilen då inte blommorna som är där.. Hmm men får se hur jag gör, får fundera lite till ..

Nehe nu ska jag fortsätta kolla på den nya serien off the map.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0