Nu är det slut på friden för nu börjar pointsräkningen..

Då körde vi igång bantningen idag, väldigt taggad måste jag ju säga. Sen kör ju Christians syrra det med Cecilia, så då kan man tagga och hålla koll på varandra. Hon har kört en vecka nu med goda resultat, stort grattis till henne :)
Började dagen med 3 knäcke med phila på, sen hämtade mor upp mig och begav oss till styrketräningen.
Uppvärmning 30 min sen körde jag övningar för rygg och biceps.
Till middag blev det torsk och potatis med lättsås med räkor, mums.

Eftermiddagen kom C päron och hälsade på, alltid lika trevligt. Vi åkte till hennings och fikade, för mig blev det bara kaffe =) Efter att dom hade åkt hem åkte vi och handlade lite, massa frukt klara man sig inte utan nu hehe.
Kvällsmaten bestod av 2 knäcke med phila tomat och örtsalt, yoggi med äpple katrinplommon linfrö blåbär mumsigt.

Mitt midjemått ligger nu på 72,5 vill ner till 68/67.
Vikt: Har inte vägt in mig än, gör det om 2-3 veckor hehe =)

//Josefine

Kommentarer
Postat av: Cecilia

perfekt att du skriver Vad du äter så en annan får lite inspiration:) nu kör vi:)

2011-03-28 @ 23:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0