Små sjuk:(

Då har det redan blivit onsdag. Tiden springer till helg :) I lördags var jag i Kalmar och hälsade på tjejerna, skojj.
Drack och pratade massa strunt blev det, och även en runda ute. Dagen efter var man seg och törstig efter vatten :)




Idag är man ledig som tur är för jag är sjuk, inte bra. Hade lite feber i morse men efter massa ipren så har jag förskyldningen kvar nu bara. Men den är jobbigt för näsan bara rinner och huvudvärken gör mig galen.
Så blev bara träning igår, se om man är frisk så man kan träna fredag och lördag med. Hoppas, annars får jag ta tag i det nästa vecka. Har bestämt mig för skriva in mig på viktvärktarna i början av april. Träningen tycker jag är lätt, men suget efter det farliga har jag svårt och stoppa så behöver lite hjälp på traven. Så viktv är bra för det har jag kört innan och då fuska jag inte något, för det blir för pinsamt och väga sig om man har gått upp ju, det går ju inte :)
Fredag kommer Sandra&Axel på fika med, trevligt. Och lördag är det tjej fest jippi :)

Nehe nu ska jag vila...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0