Vilken träning!

Körde ett pass idag, core på en timme. Fyfan vad jobbigt det var, trodde jag inte men shit. Verkligen jobbiga övningar för mage och rygg, men det får de bli mer av :) Sen gick jag till gymmet och körde lite övningar på bröst och triceps. Lång träning idag på 1h 40min..:) Så känner mig super duktigt, tränat 3 ggr denna vecka, och ska bli träning imon med :) Men då blir det gymmet, bli nog något pass nästa vecka. Ska testa easyline då är det tänkt, för många säger att det är roligt och bra pass.


Mat: Frukost blev det yoggi med blåbär och katrinplommon. Middag blev det pasta med viktväktarpastasås och små kycklingklubbor. Och nu ikväll blev det bara 2 knäcke och frukt, för ska ha banan i ugn med lite choklad i :)

Efter träningen idag drog jag och mor till GS och shoppade loss lite. Blev lite smink och ett jätte snyggt nagellack, någon mörk rosa-lila nyans. Sen några snygga träningslinnen med. Blir roligare och träna med lite snygga träningskläder tycker jag :)

Nehe nu ska jag måla naglarna och se hur det blir :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0